Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Fahrettinpaşa Mahallesi ile Mamurbaba yönünü birbirine bağlayan 2307 Sokak güzergâhında yürütülen yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlanarak yeni ulaşım aksı hizmete açıldı.
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında, daha önce ham ve stabilize durumda bulunan yaklaşık 7 metre genişliğindeki yol araç trafiğine uygun hale getirildi. Güzergâhta 2 bin 500 metrekare parke kaplama ve 600 metre bordür imalatı yapıldı.
Başkan Denizli sahada incelemelerde bulundu
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma alanını ziyaret ederek yürütülen imalatları yerinde inceledi. Çalışmalar hakkında bilgi alan Başkan Denizli, bölgede trafik güvenliğini artırmaya yönelik düzenlemelerin titizlikle sürdürülmesi yönünde talimat verdi.
Alternatif bağlantı noktası oluşturuldu
Tamamlanan yol çalışmasıyla Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba istikameti üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine alternatif bir bağlantı sağlandı. Böylece özellikle yoğun kullanılan Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yükünün azaltılması hedefleniyor.
Yeni ulaşım aksının, mahalleler arası geçişleri daha dengeli hale getirmesi, trafik akışını rahatlatması ve vatandaşlara daha güvenli bir güzergâh sunması amaçlanıyor.
Ulaşımda rahatlama hedefi
Belediye yetkilileri, yeni yolun yalnızca Fahrettinpaşa Mahallesi’nin çevre mahallelerle bağlantısını güçlendirmekle kalmayacağını, aynı zamanda ilçe genelinde trafik yoğunluğunu azaltarak ulaşım konforunu artıracağını belirtti.